5 Ekim 2013 Cumartesi

Buenos Aires Hayvanat Bahçesi

14.Gün (04.11)

Bugun Palormo'daki hayvanat bahçesine gittim,giriş 75 peso.Farklı duygular hissederek gezdim bu parkı..Çok hoş güzel onları görmek ama doğal yaşam ortamlarından alınıp bizler için sergilenmesi de ne bilim..üzücü :( Huzur ve hüzün duygularıyla uzun bir süre kaldım bu parkta.En çok zürafayı sevdim sanırım :)




























Parktan çıkınca Obelisca'ya doğru attım kendimi, kanala doğru yolu uzatıp epek bi yürüdükten sonra Obelisca'daki metronun oraya geri döndüm.Akşam 23:00 da Maria'nın arkadaşının doğum gününe,Yeni Zelanda'lı kızın 20:00 da arkadaşlarıyla akşam yemeğine davetliyim ve 21:00de dans kursu var.. Saat 19:00 nereye gitsem diye bi süre kararsız kaldım ve  havanın kararmasını şehrin yoğunluğunu izledim bu süreçte.15-20 dk geçirmişim burda.. Yemeğe gidip sonra doğum gününe gideyim diye metroya yöneldim ki Esteve ve arkadaşıyla karşılaştım. Metroda gitar çalmış Esteve, tiyatro festivali varmış ona gidiyorlarmış,gelmek istermisin diyince hemen onlara katıldım :) Ne dediklerini tam anlamayacaktım ama olsun:) Daha sonra 2 arkadaşı daha bize katıldı. Kanala vardığımızda anladım ki festival kanalda su üstünde gösteri şeklinde.Gösterinin sakinliği ve müzik çok huzur vericiydi.Sakin geçen bir saat havai fişeklerle sona erdi..Resim çektim ama karanlıkta görseller çok belirgin değil malesef.Ama inanılmaz keyif aldım.










Sonra hep birlikte pizza yedik ve ben doğum gününe gittim.Burda insanlar hafta içi iş ev yapıp hafta sonu eve girmiyorlar genelde,buda benim çok hoşuma giden bişey değil normalde, herzaman kendimize zaman ayırmamız gerektiğini düşünüyorum..hafta içide yaşıyoruz,biraz az uyumaktan henüz zarar görmedim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder