1 Ekim 2013 Salı

Doğum Günü- Buenos Aires-Arjantin

8.Gün (28.09)

Bugun de Puerto Madero günüJ Buenos Aires’in zengin kesiminin oturduğu ve işyerlerinin olduğu bölge.Matilda’yla birlikte gittik fakat öğleden sonra çalışacağı için kısa bir gezinti oldu,zaten tekrar giderim JKanal boyunca seyyar etçiler varJ Kömürde çeşitli et ürünleri pişirilerek ekmek arası servis ediliyor ve açık büfe salatalardan ekmeğinize istediğiniz kadar siz alıyorsunuz.









9.Gün (29.09)

Bugun Omar’ın manevi abisinin doğumgününe kahvaltıya davetliyim.Sabah 9 da çıktım evden,Serhat ile buluşup Omarlara gittik.Menüde sığır kalbi,sığır bağırsağı , tavuk, adını unuttuğum sos ve salata vardı J Benim ricamla ekmekte eklendi.Burada ekmek kültürü neredeyse yok.Hele kahvaltı hiç hiç yok.. Domuz eti yemediğim için sırayla  menüde domuz olmadığını anlattı herbiri J Et çok ucuz olduğu için birer ikişer ısırıp atıyorlar :D Başlangıçta ve bitişte yemek duası..
Yemekler hazırlanırken mati çayı masamızı donattı. Ben çay ve türevlerinden hoşlanmayan biri olarak bi kere denedim güzel ama birdaha içermiyim:) sanmam.








Eudvardo’ya Türkiye’den aldığım nazarboncuklu tesbihi hediye ettim J Gelmeden önce Eminönünden 120 civarında nazar boncuklu; anahtarlık,bileklik,tesbih vs almıştım burada tanıştıkça anlatıp birilerine hediye etmek için.Evdeki herkes peruluydu.Oldukça muhafazakarlar sürekli İncil’den konuşup İncil’den ayetler okudular.Omarda Kuran’da varmış ikisini okuyup karşılaştırma yapıyormuş J



Yemek ve keyifli bir sohbetten sonra herkes kliseye gitmek üzere yola koyuldu,Omar ve Serhat’ta beni gezdirmeyeJ La Boca’ya gidelim dediler ama hem geç olmuştu hem makinam yanımda yoktu oraya bütün bir günümü ayırmak istiyorum.

Bukez turistik bir sokak olan San Telmo'ya gitmeye karar verdik.Çok hoşuma gitti burası..Hayal ettiğim latin sıcaklığı hissettim, en kısa zamanda makinamı alıp bir günümü de burda harcamak istiyorum.Ve daha güzel fotoğrafları sizinle paylaşmak:)







Geldiğimden beri aralıksız üşüdüğüm için buradan peruluların yerel kıyafeti olan içinde deri tüyü olan bir kazak satın aldım 170 pesoya.Deve tüyü diyince kendimi gerçek deri giyecekmişcesine hayvan katili gibi düşündüm bian ama sonra üzerimde denediğimde çok güzel ısıtınca hemen aldım J Bugun üzerimde bir kırgınlık var yarına çok fena hasta olacağımı hisediyorum
Eve gittiğimde matilda yoktu zaten söylemiştide bir proje yetiştirmeye çalışıyorlardı,bugün matildada son günüm yarın İspanyalı bir kız gelecekmiş:)
Yarından itibaren 1 hafta kalmak için CS den birkaç kişiye istek gönderip hemen uyudum.

Buenos Dias:) 

Sevgi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder